1 | Videá, ktoré predávajú

2 | Fotky, ktoré hovoria za seba

 Očny kontakt potencionalneho kupca s Vašim inzeratom je uplne

prva a najdoležitejšia vec. Rozhoduje o tom, čo sa bude diať ďalej. Či

potencionalny kupca na inzerat klikne alebo nie.

Ak inzerátom nezaujmete ihneď na začiatku, ťažko zaujmete neskôr.

V skutočnosti mate len 1, možno 2 sekundy na to, aby si človek Vaš inzerat

všimol a zastavil sa pri ňom. V zaplave množstva inych inzeratov sa ten Vaš

strati. Musíte zaujať ihneď.

PRED

Je obrovský rozdiel ak klient inzerát otvorí lebo ho zaujal a ak ho

neotvorí. Ak ho neotvori Vaša šanca na predaj je 0. Ale ak ho otvori,

Vaša šanca mnohonasobne rastie. Nedovoľte ľudom, aby len tak, bez

povšimnutia prechadzali okolo Vašej ponuky. Zaujmite ľudí hneď ako

otvoria portál s nehnuteľnosťami. Čo chcu vidieť? Pekne byty, domy,

chalupy. Pridavajte len pekne inzeraty.

PO

3 | Sila sociálnych sietí

V dnešnej dobe sú sociálne siete jednou z najvyužívanejších propagačných médií.Predstavte že namiesto 500 až 1000 oslovenych ľudi tlačovou propagaciou v miestnej tlači, oslovíte

až 15-násobne viac ľudí pomocou sociálnych sietí, a to za oveľa menej peňazi. Takyto vysledok nie je VYMYSEL. Su to realne čisla, ktore pravidelne dosahuju reklamyna socialnych sieťach.

Compare listings

Compare